Reklamní letáky
Tento druh tiskovin můžou být z pravidla tištěné nebo elektronické materiály informující potencionální spotřebitele o aktuálně probíhajících mimořádných slevách jak v maloobchodek tak velkoobchodních řetězcích.
Definice letáku
Akční leták sděluje čtenáři většinou vlastnosti prezentovaného zboží, původní cenu a novou (sníženou / akční) cenu v době platnosti akční nabídky. Nedílnou součástí by měly být (většinou v zápatí nebo na druhé straně letáku) základní informace a adresy prodejen obchodní sítě včetně otevírací doby provozovatele obchodního řetězce.
Rozesílání a distribuce
Tyto akční letáky můžou být pravidelné, nepravidelné, tištěné, ale i v elektronické podobě. Tištěné letáky jsou distribuovány zpravidla prostřednictvím distribučních společností (Mediaservis, Česká distribuční apod.) nebo prostřednictvím pošty. Elektronické letáky si většinou návštěvníci stahují sami z webových stránek nebo jim jsou zasílány automaticky prostřednictvím tzv. Newsletteru, se kterým museli uživatelé dobrovolně souhlasit.
DTP zpracování
Díky našemu studiu jsme schopni Vám nabídnout nejen grafický návrh, ale i DTP zpracování těchto tiskovin. S radostí se vrhneme jak na občasné akční letáky, tak i periodické bulletiny a další tiskoviny. Pro zpracování nabídky nám prosím zašlete bližsí informace nebo nás pozvěte do tendru. Rádi se zúčastníme.